Rok szkolny 2020/2021
Wymaganie: Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów.
Badany obszar: Kształtowanie u dzieci samodzielności, kreatywności i innowacyjności w szkole.
Raport z ewaluacji: POBIERZ
Rok szkolny 2019/2020
Wymaganie: Rodzice współdecydują w sprawach szkoły i uczestniczą w podejmowanych działaniach.
Raport z ewaluacji: POBIERZ
Wymaganie: Procesy eukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Raport z ewaluacji: POBIERZ
HARMONOGRAM PRZEPROWADZENIA EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ
IM. MARII KONOPNICKIEJ W PODGÓRZE
W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Lp. |
Zadanie do wykonania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
1. |
Powołanie zespołu ds. ewaluacji wewnętrznej. |
Dyrektor szkoły |
29.VIII.2019 |
2. |
Wybór obszarów do ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2019/2020. |
Dyrektor szkoły Wszyscy nauczyciele |
9.IX.2019 |
3. |
Opracowanie harmonogramu ewaluacji wewnętrznej. |
Koordynator zespołu ds. ewaluacji |
11.IX.2019 |
4. |
Opracowanie planu ewaluacji wewnętrznej (ustalenie celu ewaluacji, pytań kluczowych, metod zbierania danych). |
Zespół ds. ewaluacji |
X.2019 |
5. |
Opracowanie narzędzi badawczych: ankiet dla nauczycieli, rodziców, uczniów. |
Zespół ds. ewaluacji |
XI-XII.2019 |
6. |
Przeprowadzenie badań ankietowych. Gromadzenie danych. |
Zespół ds. ewaluacji |
I-III.2020 |
7. |
Analiza zebranych informacji. |
Zespół ds. ewaluacji |
IV.2020 |
8. |
Sporządzenie raportu z ewaluacji wewnętrznej. |
Zespół ds. ewaluacji |
V.2020 |
9. |
Przedstawienie raportu oraz wniosków z ewaluacji wewnętrznej na posiedzeniu Rady Pedagogicznej. |
Zespół ds. ewaluacji |
VI.2020 |
10. |
Udostępnienie raportu z ewaluacji wewnętrznej na stronie internetowej szkoły. |
Dyrektor szkoły |
VI.2020 |
Koordynator zespołu ds. ewaluacji:
mgr Weronika Luboch- Kalinowska
Członkowie zespołu ds. ewaluacji:
mgr Martyna Kościelniak- Jaroszek
mgr Anna Grzeszczyk
mgr Kamila Marchewka
mgr Agata Zawadzka
Rok szkolny 2018/2019
Wymaganie 4: Uczniowie są aktywni.
Badany obszar: Uczniowie są zaangażowani w różnorodne działania na rzecz własnego rozwoju oraz rozwoju szkoły.
Raport z ewaluacji: POBIERZ
Wymaganie 5: Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.
Badany obszar: Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w sieci.
Raport z ewluacji: Pobierz
Harmonogram działań w zakresie ewaluacji wewnętrznej
w Publicznej Szkole Podstawowej
im. Marii Konopnickiej w Podgórze
w roku szkolnym 2018/2019
ZADANIA |
TERMIN |
OSOBY ODPOWIEDZIALNE |
METODY, NARZĘDZIA, ŚRODKI |
Powołanie zespołu ds. ewaluacji wewnętrznej. |
24.08.2018 |
Dyrektor szkoły |
Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017w sprawie nadzoru pedagogicznego |
Wybór obszarów do ewaluacji wewnętrznej |
Wrzesień 2018 |
Dyrektor szkoły, Zespół ds. ewaluacji, Wszyscy nauczyciele |
Rozporządzenie MEN z dnia 11 sierpnia 2017 w sprawie wymagań wobec szkół
Analiza potrzeb |
Opracowanie harmonogramu działań w zakresie ewaluacji wewnętrznej |
Wrzesień 2018 |
Koordynator zespołu ds. ewaluacji wewnętrznej, Zespół ds. ewaluacji wewnętrznej |
Materiały dotyczące ewaluacji wewnętrznej, dyskusja |
Opracowanie planu ewaluacji wewnętrznej (ustalenie celu ewaluacji, pytań kluczowych, metod zbierania danych) |
Wrzesień-październik 2018 |
Zespół ds. ewaluacji |
Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 w sprawie nadzoru pedagogicznego, Materiały dotyczące ewaluacji wewnętrznej; Dyskusja |
Opracowanie narzędzi badawczych |
Listopad -grudzień 2018 |
Zespół ds. ewaluacji wewnętrznej |
Literatura fachowa dotycząca narzędzi badawczych; Materiały dotyczące ewaluacji wewnętrznej; Dyskusja |
Gromadzenie danych |
Styczeń -marzec 2019 |
Zespół ds. ewaluacji |
Ankiety; Analiza dokumentacji; Obserwacja |
Analiza zebranych informacji; |
Kwiecień – maj 2019 |
Zespół ds. ewaluacji |
Analiza danych; Dyskusja |
Sporządzenie raportu z ewaluacji wewnętrznej |
Czerwiec 2019 |
Zespół ds. ewaluacji |
Raport |
Udostępnienie raportu z ewaluacji wewnętrznej na stronie internetowej szkoły. |
Czerwiec 2019 |
Dyrektor szkoły |
Strona internetowa szkoły |
Rok szkolny 2017/2018
Badany obszar: Działania szkoły lub placówki zapewniają uczniom bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne, a relacje między wszystkimi członkami społeczności są oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2017/2018
Harmonogram działań w zakresie ewaluacji wewnętrznej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Podgórze w roku szkolnym 2017/2018
Zadania/czynności do wykonania
|
Termin |
Odpowiedzialni |
Metody, narzędzia, środki |
1. Spotkanie Rady Pedagogicznej z dyrektorem szkoły.
2. Powołanie zespołu ds. ewaluacji.
3. Wybór obszarów do ewaluacji w roku szkolnym 2017/2018.
4.Przygotowanie harmonogramu działań w zakresie ewaluacji wewnętrznej.
|
23.VIII.2017
31.VIII.2017
IX/2017 |
Dyrektor mgr Agnieszka Kwiecień
Dyrektor mgr A. Kwiecień, wszyscy nauczyciele
koordynator: mgr Beata Biernacka, wszyscy nauczyciele
koordynator: mgr Beata Biernacka |
Materiały dotyczące ewaluacji, Rozporządzenie o nadzorze pedagogicznym |
5.Opracowanie planu ewaluacji.
6.Opracowanie narzędzi badawczych.
|
X-XI/2017
XI – XII/ 2017
|
Koordynator: mgr Beata Biernacka, Zespół ewaluacyjny
Koordynator: mgr Beata Biernacka, zespół ewaluacyjny |
Rozporządzenie o nadzorze pedagogicznym, materiały dotyczące ewaluacji
Dokumentacja ewaluacji |
7.Przebieg ewaluacji, zbieranie informacji.
|
III-IV/2018 |
Koordynator: mgr Beata Biernacka, zespół ewaluacyjny |
Ankietowanie |
8.Analiza zebranych informacji. |
IV-V/2018 |
Koordynator: mgr Beata Biernacka, zespół ewaluacyjny |
Analiza danych
|
9.Wyciąganie wniosków z zebranych materiałów (mocne, słabe strony).
|
V/2018 |
Koordynator: mgr |
Analiza |
10.Określenie, ustalenie rekomendacji.
|
V/2018 |
Koordynator: mgr |
Analiza |
11.Sporządzanie wersji roboczej raportu. 12.Powstanie raportu.
|
VI/2018 |
Zespół ewaluacyjny |
Analiza, dyskusja. |
13.Udostępnienie raportu z ewaluacji wewnętrznej na stronie internetowej szkoły.
|
VIII-IX/ 2018
|
Dyrektor mgr Agnieszka Kwiecień |
Raport |
W roku szkolnym 2016/2017 ewaluacji wewnętrznej podlegają następujące obszary:
1. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
2. Rozwój kompetencji czytelniczych dzieci w oddziałach przedszkolnych.
Harmonogram działań w zakresie ewaluacji wewnętrznej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Podgórze w roku szkolnym 2016/2017
Zadania/czynności do wykonania
|
Termin |
Odpowiedzialni |
Metody, narzędzia, środki |
1. Spotkanie Rady Pedagogicznej z dyrektorem szkoły. 2. Powołanie zespołów ds. ewaluacji. 3. Wybór obszarów do ewaluacji w roku szkolnym 2016/2017.
|
1.IX.2016 |
Dyrektor Wszyscy nauczyciele
|
Materiały dotyczące ewaluacji, Rozporządzenie o nadzorze pedagogicznym |
4.Opracowanie planów ewaluacji.
5.Opracowanie narzędzi badawczych.
|
X-XI/2016
XI – XII/ 2016
|
Zespoły ewaluacyjne
j. w |
j. w
Dokumentacja ewaluacji |
6.Przebieg ewaluacji, zbieranie informacji.
|
III-IV/2017 |
j. w |
Ankietowanie |
7.Analiza zebranych informacji. |
IV-V/2017 |
j. w |
Analiza danych
|
8.Wyciąganie wniosków (mocne, słabe strony).
|
V/2017 |
j. w |
Analiza |
9.Określenie, ustalenie rekomendacji.
|
j. w |
j. w |
Analiza |
10.Sporządzanie wersji roboczej raportu. 7.Powstanie raportu.
|
VI/2017 |
Zespoły ewaluacyjne |
Analiza, dyskusja. |
11.Udostępnienie raportu z ewaluacji wewnętrznej na stronie internetowej szkoły.
|
VIII-IX/ 2017
|
Dyrektor |
Raport |
Raport z ewluacji wewnętrznej
WYMAGANIE:
ROZWIJANIE KOMPETENCJI CZYTELNICZYCH
U DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
SZKOŁA WSPOMAGA ROZWÓJ UCZNIÓW, Z UWZGLĘDNIENIEM ICH INDYWIDUALNEJ SYTUACJI